Skip to content

İnsanların Haydar Dümenle ilişkisi

May 9, 2009

Geçenlerde Taksim’de bi kafede arkadaşımla otururken bir gazete gördük. Tabi ki o “En çok okunan gazete” modunda takılan Posta’ydı ve Haydar Dümen muhabbeti başladı bi anda.

Biri yazmış “hocam 14 yaşımdayım. benim tıkım tıklamıyor ne yapmalıyım?” cevabı ise şöyle almış “Senin tıkını bir tıklatırım görürsün?”…

Ulan bi bok yapıyosunuz, ki bunların bi kısmı “çorapla seviştim bişi olur mu?” modunda insanlar oluyor, niye sizin sorduğunuz/soracağınız kadar dangalak cevap veren bi herife sorarsınız..  Haa bir de adam köşesine fificik modunda bi köpekle resmini koymuş buna da anlam veremiyorum. 

Haydar Dümen'e yazılan bir mektup

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Başka bir bakış açısıda şöyle: o mesajlar gerçek mi?

Gerçek olduğu varsayımıyla düşünürsek, o insanlar büyük ihtimalle internetten sorularını soruyorlar.  yaz google a “yün çorapla seviştim hamile kalır mıyım?” gibi derdini… senin kadar salak birini daha bul sonra rahatla rezil olmadan önce.

Hazır çevremdeki insanları anlamıyorum modum varken tüm insanoğlunu anlayamadığımı keşfettim ben mi anormalim kim bilir?

 

~Me Fallit~

No comments yet

Leave a Reply

