Skip to content

Yılın ilanları

May 10, 2009

Bir internet sitesinde garip birkaç  ilanla karşılaştım.

-Klinik vaka 1-

Olay kerpeten isimli bir papağana yeni bir yuva aranması fakat olay burda değil. İlanın başlığı şu “KAFESİNİ NADİREN AÇABİLİYORUM YEMİN EDERİM AİLEMİZİ PERİŞAN ETTİ”. Çok etkileyici(!) satış taktiği olduğunu düşünüyorum fakat olay burda bitmiyor. Papağan 3000 tl dan satışta ve yanında daha önceden satan şahsın kardeşinin parmağını kopardığından ilk yardım setide yolluyorlar. O fiyata tedavi masrafları dahil değildir sanırım…

“ZAMANINDA BİR PETSHOPA SATTIĞIMDA ADAM BANA PARAMI İADE ETTİ VE 3. FOTOĞRAFI BANA YOLLADI.DİĞER KUŞLARLA DA FAZLA ANLAŞAMAMIŞ.” gibi ilginç bir yanı var Kerpeten’imizin.

-Klinik vaka 2-

Öss ne biçim para fırsatı olmuştur dershaneler, okullar için. Ama böylesini ilk defa görüyorum. Gayet sıradan  bir kalem.. Uğurlu imiş kendisi. 4 tane üniversite kazandırmış kalem sadece 650 tl.. İlanı verenin aklından şüphe ederken alacağı düşünmek bile istemiyorum..

-Klinik Vaka 3-

Son ele almak istediğim ilan ise gerçekten ciddi bi psikiyatriste yollamak istediğim biri. Gerekiyor ise bir kaç kişi para toplayıp adamın tedavi masraflarını karşılayalım. Çünkü adamın netten kurtulmak isteme çabası var.. Nasıl mı? 7 yıldır kullandığı nicki olan  mbemurat’ı satıyor. Bir de çok ucuz sadece 1000 ytl…

 

İlanları gözleriyle görmek isteyenler için:

http://www.sahibinden.com/sanal_alemde_7_yildir_kullandigim_nickim-88WQQaXQQ13857032WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/ugurlu_kalem!!-82WQQaXQQ13370778WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/kafesini_nadiren_acabiliyorum_yemin_ederim_ailemizi_perisan_etti-40WQQaXQQ10110291WQQpXQQdisplayitem

No comments yet

Leave a Reply

