Skip to content

Affedilmez olmak…

May 13, 2009

Hayatta bir çok yanlışlar yaparız… Yanlış olduğunu bile bile, küçücük bi mutluluk uğruna üstüne gideriz bazende.. Çevrenizdeki insanlar inatla yanlış olduğu üzerinde dururlar… Oysa onlar gerçekte iç dünyamızı nasıl bilebilir ki? Ne fırtınalardan korunmak için nelere tutunduğumuzu nerden bilebilirler ki? Sadece tek şey söylerler.. YANLIŞ..

Peki bize yanlış diye direten onca insanın hayatı çok mu mükemmel.. Gerçekten koydukları kurallara uyarlar mı? Her zaman doğru diye düşündükleri şeyi mi yaparlar? Özellikle üzerinde duruyorum, benim düşünceme göre sizin mükemmel olmayan hayatınızla benim mutluluk uğruna yaptığım yanlışlar çelişiyorsa, lütfen hayatımda yer almayın.. Evet ben bir affedilmezim… Beni böyle yalnız da bırakabilirsiniz.. Fakat gerçekten doğru şeyi yapmadan beni eleştiremezsiniz.. Varsın canım acısın, yada pişman olayım.. Dediğim gibi affedilmek gibi bi kaygım yok, ben kabullenmişim ne olduğumu.. Mutluluğu bana çok görmeyin..

~Me Fallit~

 

No comments yet

Leave a Reply

