Skip to content

20 Random Facts About Me

May 15, 2009

Facebook’ta dolaşan bi not var ve insanlar birbirini tagliyorlar. Biraz kıskançlıkla bu yazıyı yazmaya karar verdim.. Baya “ben“cil bi yazı olacagı içinse kusura bakmayın🙂

– Psikoloj ve psikiyatristlerin yaptıklarına inanmasamda ilaç tedavisinin mümkün olabileceğini düşünüyorum. En yakın arkadaşlarımdan biri ise psikolojide okuyor. Ona “senin yaptığına inanmıyorum” demek ironisini barındırmakta baya garip bir duygu.

-Hayatımda bir kere ışıksız bir ortamda milyonlarca yıldızı gördüm. Ve o gün “gerçekten bunu tüm tadıyla beraber yaşayabilecek biriyle tekrar yaşamayı diledim”. Buna tüm kalbimle inanıyorum..

-Çocukken  birşeyleri biriktirmeyi çok severdim. Gittiğim filmlerin biletleri yada ne bilim geniş bi pul koleksiyonum bile var. (Gerekli durumlarda “pul koleksiyonumu görmek ister misin” geyiklerine de girmem.. )

Dragon figürüne neden olduğunu keşfedemediğim yoğun bir ilgim var. 

-Fallara çok fazla inanmasamda egomu tatmin ettirmek için falcılara para yediririm. (herkesin arada ego tatmin etmeye ihtiyacı vardır)

-Hayatımda bir çok istediğime ulaşamadım bu yüzden istemekten vazgeçsemde beni onlar daha güçlü yaptılar. 

-Daha önce okunmuş karikatür dergisini okumak zevk vermez. okumayıp gider yenisini alırım..

Leon ve Star Wars serisi filmlerini milyonlarca kere izlemiş olsamda bi o kadar daha izleyebilirim.

-19 yaşıma kadar hiç iğne olmadım. (korkudan değil gerek kalmadı..)

Yılanlara karşı aşırı bir sempati besliyorum. Bakabilecek olsam almak isterdim.

-Benim için kitaplar çok önemlidir. Kaldığı sayfayı bilmek için kıvıranlardan ve kitaplarımı ödünç vermekten nefret ederim.

– Tanıştığım insanların ismini hatırlamakta güçlük çekerim. (az konuştuğum insanlar) aynı zamanda doğum günleri konusunda da berbatım..

-Çok küçükken ya gazeteci, ya da bilgisayar mühendisi olmak istemişimdir. Lise hayatımda genetik tutkum gelişti. Ne genetikçi oldum, nede gazeteci.. Bilgisayarda şuan mikroekonomi dersine bağlı..

-Paris’i çok severim ama İstanbul’a aşığım.. İkisinde de yaşamak istiyorum…

-Küçük bir pi şeklinde dövme yaptırmak istiyorum.. Kanji şeklinde de olabilir.

-İlk orijinal oyunum diablo 2‘dir. Bu oyuna çok tutkunum.. Her zaman paladinle oynamayı seçmişimdir. Yakın dövüş daha zevkli..

-Dövüş demişken, saatlerce kick-box maçı seyredebilirim. 

-Soğuktan delicesine nefret ederim. Sıcak bir ortamda elimde neskafemle kar seyretmeye ise bayılırım.. 

-Benim için deniz her şeydir. Denizi görmek bile bana huzur verir. Denize olan tutkum yüzünden ileride mutlaka dalış eğitimi alıcam..

-Gelecekle ilgili planlarımdan biri de, mutlaka bir köpek beslemek.. Büyük ihtimalle de, Alman ya da Sibirya kurdu..

 

Ya sizin Facts’leriniz nedir? sizde commentle paylaşın..

No comments yet

Leave a Reply

