Skip to content

bu bir teşekkür yazısıdır.

May 18, 2009

Bugün uzun zamandır yapmadığım bir şey yaptım ve akşam üstü bir başıma gayet hoş bir restorana gidip teras katına oturdum ve siparişimi verdim. Her daim kulağımda takılı olan kulaklıkları çıkardım ve bu yaşamak için pek ideal sayılmayan fakat alışıldığında da bırakılmak istenmeyen şehrin sesini dinlemeye başladım. Kaç kat yüksekte olmama rağmen insan sesleri kuş seslerini bastırıyordu.. Yıllar boyu sakinliğine alışmış olduğum memleketimden sonra bu yoğunluğa ayak uydurabilmiş olmak biraz mutlu etti beni.

Yemeğim geldi, yavaşça, tadını alarak yemeye başladım. Birkaç dakika sonrasında sekiz kişi gelip oldukça gürültülü bir şekilde hemen karşımdaki masaya oturdu ve aynı gürültüyle muhabbete başladı. Sadece ben değil, terastaki herkes onların kendilerince çok mühim muhabbetlerini dinlemek zorunda kaldık. Onlar eften püften konular hakkında inanılmaz bir ciddiyette konuşurken elimde olmadan kendi arkadaşlarımla yaptığım sohbetlerin muhakemesini yaptım. Neydi bizim konularımız? Bir şarkıcının hangi şehirlerde konser vereceği mi? Hayır, biz genelde şarkıların manaları üzerine konuşuruz. Televizyonda yayınlanan insanları birbirine düşürerek reyting yapma telaşında olan yarışma programında kimin kime ne söylediği mi? Hayır, bu da değil, biz genellikle siyasetçilerin yaptığı açıklamalardaki ince mesajları tartışırız. Biraz sorgularız, biraz mizah katarız.. Peki şunlar mı? Yok onlar da değil, biz o olayı ya da olguyu daha farklı açıdan ele alırız.. Listeyi uzattıkça uzattım ama bir benzerlik bulamadım..Alone in a Crowd

Düşündükçe bunları yemeğin verdiği tat daha da güzelleşti. Karşımda benimle beraber yemek yiyen birinin olmamasının, hiçbir önemi olmayan konuları bana hayat memat meselesi gibi anlatmaya kalkan biriyle vakit geçirmeye çabalamaktan daha iyi olduğuna karar verdim.

Tüm dostlarım, burdan size sesleniyorum: Sizinle olmaktan çok ama çok memnunum!🙂

No comments yet

Leave a Reply

