Skip to content

Ben küçükken…

August 29, 2009

Ben küçükken otobüste otururken ayaklarım yere değdiğinde büyüdüğümü ispatlayacağımı sanardım.

Ben küçükken bulutlara bakıp şekilleri bir şeylere benzetirdim, eğer doğru biliyorsam şeklin değişeceğine inanırdım..

Ben küçükken yılanın balkondaki giderden eve kadar çıkıp evin içerisinde dolaşabileceğini düşünüyordum yalnızken. Hatta bazen ayaklarımı yere koyamazdım…

Ya siz küçükken … ne sanardınız?

3 Comments leave one →
  1. August 29, 2009 11:58 pm

    Ben küçükken yakınlardaki bir tepenin arkasında, herkesin her istediği şeye sahip olduğu bir yer olduğunu düşünürdüm, tepeyi aşabilenlerin orda mutlu yaşadığını. Yıllar sonra öğrendim ki tepenin arkasında Atatürk Havalimanı varmış🙂.

  2. omerinanoz permalink
    August 30, 2009 2:45 pm

    ben küçükken küçüklük aşklarımın değerini bilmezdim. insan büyüdüğünde aşık olamayacağını kestiremiyorki azizim.

  3. August 31, 2009 2:18 pm

    Üzümün bildiğimiz elma ağacı gibi bir ağaçta yetiştiğini sanırdım. Üstelik bizim üzüm bağlarımızda vardı, hiç mi bakmamıştım…

Leave a Reply

