Skip to content

Yalan itiraflarım..

September 3, 2009

Çok sık yalan söyleyen biri değilim ama elbette bir kaç renk çeşidinde söylediğim yalanlar oluyordur. Gel kardeş pembesi var, beyazı var, siyahı var. Hangisini istersen al..

Neyse en çok söylediğim yalanlar neler diye düşünürken buldum kendimi. Sonuç biraz karışık:

İyiyim. (kötü olsan da bazen gerekiyor)

Anladım (anlamadım desem salak anlattık ya diyecek diye korktuğum zamanlar oluyor. Yanlış anlaşılmasın sürekli değil..)

Tamam (özellikle annem ben bir şeye tamam dedi mi iki üç kere soruyor. Çünkü sık sık geçiştirmek için tamam dediğimi fark etti)

Ah canım bilerek yapmadım ya (bal gibi de bilerek yaptım sen mankafasın anlamadın )

Ders çalışıyorum. (7*24 ders çalışmamı bekleyemezsiniz değil mi)

Oo hooo…çoktaaaan. (Kabul ediyorum eşeklik yapıp unuttum ama hallederim yahu )

Ben de birazdan seni arayacaktım. (önce kontör yolla yahu. Nasıl arayayım)

Saatin alarmını kapatmışım (Hoca hoca kurmayı unuttum geç kaldım senin sıkıcı dersine kabul et bu bahanemi)

Bilmiyorum (Ya bi’ git başımdan senle mi uğraşıcam. Biliyorum ama google a bak)

Yoldayım. Çıktım 5 dakika önce (Seni unuttum bilgisayar başında dalmışım mı dicem kırılmasın)

Ya sizin en sık kullandığınız yalanlar neler??

3 Comments leave one →
  1. September 3, 2009 3:56 pm

    Şu iyiyim yalanını severim ama🙂

  2. lapsus alumni permalink
    September 4, 2009 11:47 pm

    bakarız..
    külliyen yalan!

  3. September 5, 2009 9:43 pm

    balkonda nikotin tüketirkene bana seslenen kocama: dur şimdi geliom (külliyen yalaaaaaan daha yeni yaktım)😛

Leave a Reply

