Skip to content

Hayal evi..

September 8, 2009

Sevgili Göktaşı ve Seviye Kaloğlu‘ndan aldığım mimle çıktım yola..  Konu hayaller.. Biri hayallerini çayıra salarken diğeri panosuna astı yapılmak üzere. Ben ise karalama defterime geçirdim..

Onların ortak hayali olan eve katılıp bir de yanına iş ve tatil ekliyorum..

162_case_study_house_22_julius_shulmanİnsanlardan vazgeçemeyen biri olarak hayalimde yaşamak için Paris’i seçtim.  Ve evim öyle ormanlar veya dağlar arasında değil aksine gökdelen üzerinde..  Tamamen camla kaplı salonumuzda misafirleri ağırlıyoruz eşimle.. 2 de çocuğumuz var.. paris_2_2 Gündüzleri biz işteyken o bakıcısı veya okulda iken, geceleri de hep birlikteyiz..  Beraber oyun oynuyor ve uyku vakti gelince masal okuyoruz. Uyuduktan sonra ise gece yeni başlıyor..

Manzaraya karşı önce bir kadeh şarap içiyoruz her gece muhabbet ederken eşimle.. Öyle çok önemli konularda değil gündelik..

paris_night-light-smallHer gece izlediğimiz manzarada saat başı Eyfel Kulesi’nin yanıp sönen ışıklarını görürken, Champ-Elysees’de ayaklarımızın altında.. Bazı geceler yürüyüşe çıkıyoruz Sean nehrinin kıyısında.. Bir kafede liseli aşıklar gibi gözlerimizin içine bakıyoruz.

LD2015Sabahları sadece kahveyle yaptığımız kahvaltıdan sonra ben iş yerime doğru yola çıkıyorum. La Défense’da olan iş yerimde ayrı bi sükseli. Herkesin saygıyla baktığı bir mevkideyim.  İş yerimde tekrar gökdelenler arasında…  Uzaktan görünümleri bile vay bee dedirtiyor.

Bazı hafta sonları ise uzaklaşıyoruz biraz şehirden ve deniz kıyısındaki evimize gidiyoruz. Böylece çocuklarımız dilediğince oyun oynayabiliyorlar. manzara-deniz

Geceleri ise evimizin önündeki kumsalın görünümü resimdeki gibi.. Uzun uzun seyrediyoruz denizi… Sonsuzluğa doğru…

Hayaller güzeldir. Değil mi? Ya sizin hayalleriniz nasıl?

No comments yet

Leave a Reply

