Skip to content

Yalan kutlamalara ihtiyacım yok benim..

September 11, 2009

Neden böyle dedi bu dallama diye sorarsanız. Evet ben bugün açmışım dünyaya gözlerimi..
Bugün ilk nefesi çekmişim akciğerlerime, acı vermiş olmalı ki ağlamaya başlamışım…

20 yıl doldu bugün.. 11 Eylül 1989’dan bu yana doğru, yanlış, eğri, düzgün, bencil, cömert, öfkeli, sakin, mutlu, mutsuz yaşıyorum.. Ama şu güne kadar bir klasiktir. Hep en kötü geçen günlerim doğum günlerim olmuştur.. Samimi kutlama yapmayan insanlarla karşılaşmışımdır bir çok kere..

“Nice yıllara”.. o kadar boş ve anlamsız geliyor ki samimiyetsizlik..

O yüzden diyorum.. Yalan kutlamalara ihtiyacım yok benim diye. Gerçekten yürekten varsa o kutlama zaten ses tonundan, ifade tarzından, içtenliğinden belli ediyor kendini.. Lütfen bana zorla “Doğum günün kutlu olsun” demeyin. Artık çok sıkıldım..

One Comment leave one →
  1. September 12, 2009 3:33 pm

    Böyle nasıl desem, yeni tanıştığın bir insan ile muhabbet ederken gelişen diyalog’ta genellikle samimiyetine çabuk inanılır ya o insanın o yüzden Doğum günün kutlu olsun😛

Leave a Reply

