Skip to content

Ağlamak..

September 17, 2009

aglamakÇoook uzun süredir yapamadığım şey. Güçlü olmalıyım maskesinde barınıp içime akıttığım, kendimle yüzleşirken bile çoğu zaman itiraf edemediğim türden hemde..

Sürekli “artık yeter” derken silkenip dökemediklerim.. Artık içimde aka aka koskoca bir göle sahip oldum.. Neymiş Me Fallit güçlüymüş, neymiş efendim Me Fallit her şeyin altından kalkarmış, neymiş Me Fallit umursamazmış..

Öyle değil işte gerçekler.. Ben de insanım.. Ve artık katlanamıyorum.. Delicesine ağlamaya ihtiyacım var..

Düşünmeden.. Biri “aa ne diyecek” diye düşünmeden..

Ağlamak..

One Comment leave one →
  1. September 17, 2009 8:46 am

    Merhaba, (bkz:yoruma merhaba ile başlamak)

    Ağlamak ile ilgili bir de benim anım var.

    Bir program izliyorduk, büyük bir sinema salonu hatta daha büyük bir mekanda. Herkes ağlıyor. Duygusal bir programdı.

    Daha sonra dayım şunu söylemişti.

    İnsan ağlayamadığına ağlamalı.

    Güzeldi.

    Bu arada bu yaşadığını her insan yaşıyordur bence.

Leave a Reply

