Skip to content

Hasta yatağı nasıl olmalı?

October 13, 2009

Not: bu yazı günlük tadındadır.

Evet herkes ısrarla hastayken çevremdeydi ve buna anca 8-9 gün dayanabildim..

Sabah zorla okula gittim, benimle aynı kanıda olan hoca “önce sağlık” dedi =) Vee odama geldiğimde hasta yatağımı oluşturdum..

Bir yanım mendiller,ilaçlar ve daha bilimum tedavi edici nesne varken, diğer yanımda kitap, bilgisayar, film(District 9) vb oyalanıcı nesne ile doluydu =)

mendilantibiyotikSafak-Vakti-Stephenie-Meyer__17044810_0kazananportakalsuyu

District-9Uzuuun bir süredir kendimi dinlenmeye vermediğimi fark ettim. Her ne kadar nefret etsem de hasta olmaktan, iyi de geldi sayılır. (ya da kendimi avutuyorum.)

Birazdan gene research işlerime başlayacağım ne yazık ki…

One Comment leave one →
  1. ZİLAN permalink
    May 24, 2010 10:21 am

    bence arkadaşlar alacakaranlık süperrrrrrr

Leave a Reply

