Skip to content

Gecenin körü saçmalamaları..

October 20, 2009

Saat olmuş 3.56.. Bir ton yazı okudum, proje yaptım.. Hala ortada makaleye dair yazıya başlayamadım.. İnadım inat tutar ya sabaha kadar 3-5 sayfalık bir şey çıkaracağım diye kendimi kandırırken, bir de baktım ki koskocaman bilgisayar odasında bi ben kalmışım bir başıma..

Kariyerde yaparım, çocukta diyen bir reklam vardı vaktizamanında.. İmkansız yahu kariyer + evlilik/çocuk/…

Ben ki sosyal geçinen her yerde bir anda bitebilen bir insan, aynı zamanda yüklendiğim/yükleneceğim total 4 bilemedin 5 iş varken bu iddiayı anlayamadım.. Sanırım biraz daha az sosyalleşip işlere odaklanmam lazım..

Ya da çıksın İsveç Bilimadamları uykusuzluğu çözsünler yahu.. İlla İsveç diye de diretmiyorum çıksın biri “EUREKA” diye bağırsın yahu.. Şişşt kime diyorum.. Sende mi uyudun yahu.. Uyansana beee..

Şuan bir çok insan dördüncü beşinci uykusunda pireleriyle mutlu mesut komün hayatı sürdürüyorlar. Sanırım benim pirelerin berber dükkanı kalabalık.. Pireler berber iken, develer tellal iken, ben ninemin beşiğinde tıngır mıngır makale okur iken…

Evet biliyorum yazının burasına kadar okuduysanız (ki sanmıyorun 3. ya da 4. cümlede kapandı bu pencere/sekme) harbiden sizinde bi psikologa ihtiyacınız olabilir. sizinde dedim dimi. Benim de mi var acaba? İreeem duyuyor musun yahu ben neden bu kadar iş altından kalkmaya çalışıyorum.. Sen de mi uyudun yahu..

Kimse yok mu uyumayan yalnızlığıma arkadaş olsun yahu biri..

Valla güzel olmasam da sempatiğimdir, ne bilim arada iyide espri yaparım.. Yok mu kimse

One Comment leave one →
  1. Dincer permalink
    October 20, 2009 4:17 am

    Bence biraz işlerden uzaklaş🙂 Artı senin gibisi çok, al sana bir örnek ben

Leave a Reply

