Skip to content

Yapmadığın Şeyler

October 21, 2009

Anımsıyor musun yeni arabanı ödünç alıp çarptığım günü?
Öldüreceğini sanmıştım beni, öldürmedin oysa…
Anımsıyor musun seni zorla sahile götürdüğüm,
Yağmurun yağacağını söylediğin ve yağmurun yağdığı günü?
“Söylemiştim sana” demeni beklemiştim, demedin oysa…
Anımsıyor musun kıskandırmak için seni
Başka oğlanlarla oynaştığım ve senin kıskandığın günü?
Terk edeceğini sanmıştım beni, terk etmedin oysa…

Anımsıyor musun dansın resmi giysili olduğunu
Söylemeyi unuttuğum ve senin kot pantolonla geldiğin günü?
Azarlayacağını sanmıştım beni, azarlamadın oysa…
Anımsıyor musun çilekli pasta düşürüp, arabanın paspasını kirlettiğim günü?
Tokatlayacağını sanmıştım beni, tokatlamadın oysa…
Evet, yapmadığın çok şey vardı ama
Dayandın bana, korudun beni ve sevdin beni…
Çok şey vardı benim de senin için yapmak istediğim
Vietnam’dan döndüğünde,
Dönmedin oysa…

Leo Busgalia

No comments yet

Leave a Reply

